يكي يدونگي...
بنویس
بنویس و هراس مدار
از آن که غلط میافتد.
بنویس و
پاک کن
همچون خدا که هزاران سال است
مینویسد و پاک میکند
و ما هنوز زندهایم
در انتظار پاک شدن
و بر خود میلرزیم.

+ نوشته شده در پنجشنبه چهاردهم آذر ۱۳۹۲ ساعت 23:1 توسط آرام
|