یه وقت هایی هست که آدم باید مبارزه کنه

و گاهی هم باید سرنوشتش رو قبول کنه

و بپذیره که چیزی رو از دست داده,

این جور مواقع فقط یه احـمق به تلاشش ادامه میده,

راستش من همیشه آدم احـمقی بودم....