یه وقت هایی هست که آدم باید مبارزه کنه
و گاهی هم باید سرنوشتش رو قبول کنه
و بپذیره که چیزی رو از دست داده,
این جور مواقع فقط یه احـمق به تلاشش ادامه میده,
راستش من همیشه آدم احـمقی بودم....
+ نوشته شده در پنجشنبه یکم اسفند ۱۳۹۲ ساعت 23:23 توسط آرام
|