دلم گرفته شبيه كسي كه پيش خودش
به اين نتيجه رسيده كمي زيادي بود
شبيه دانشجويي كه فحش خورده فقط
به جرم اينكه چرا اح.مدي ن.ژادي بود
...
دلم گرفته و عين خيال دايره نيست
درست جاماندم زير نقطه ي پرگار
دلم گرفته و پاسخ نمي دهد احدي
دلم گرفته شبيه سوال مساله دار
مرتضي عابدپور لنگرودي
+ نوشته شده در جمعه بیست و هشتم فروردین ۱۳۹۴ ساعت 23:40 توسط آرام
|