احساس من اینروزا....
عزیزی میپرسه ازم چرا نمینویسی دیگه تو وبلاگت...
میگم میخوام اما مشغله ها نمیذارن....
جرات نمیکنم خبرها رو بخونم...قیمت دلار... تورم...فشار خارجی...مسیولان محترم که دیگه ماشالله از شورش را در آورده اند گذشته اند وارد مرحله ی زهرش را در آورده اند شده اند
عزیز دیگر پیام می دهد و میگوید این مردمی که شما غصه شان را می خورید...همینها که شما برای احقاق حقشان تا پای بازداشت و زندان پیش رفته اید همانهایی هستند که می گویند مرگ بر آمریکا، همانهایی هستند که می روند - چند بار چند بار - کربلا و مکه و سوغاتی چینی پس می آورند. می روند و میلیون میلیون خرج می کنند در حالی که همسایه شان فقیر است...اینها همان مردمی هستند ... که بس است بخدا طاقتی ندارم...
+ نوشته شده در شنبه پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت 21:54 توسط آرام
|